FAQ

De meest gestelde vragen.

Vindt u iets niet terug op onze website? Misschien kan deze FAQ pagina helpen.

Vindt u nog steeds geen antwoord op uw vraag? Geen enkel probleem contacteer ons gerust. Wij staan steeds klaar om u te helpen.

Is het hotel toegankelijk voor mensen met een verminderde mobiliteit?

Ons hotel beschikt over het A-label.

Het hotel en alle bijhorende faciliteiten zijn toegankelijk voor mensen met een verminderde mobiliteit.

Het hotel beschikt over 4 aangepaste kamers op het gelijkvloers. De kamers bevatten: brede deuren, tegels op de vloer, volledig aangepaste badkamer met open douche en een zitje aan de muur.

Bezoek de kamer

Hoe kan ik reserveren?

U kan via verschillende kanalen een reservatie maken.
Voor de beste tarieven en voorwaarden reserveert u rechtstreeks via onze website.

Indien gewenst kan u via e-mail of telefonisch reserveren.


Om te reserveren via onze website is er een kredietkaart vereist.

Heeft u geen kredietkaart? U kan telefonisch of via e-mail een reservatie maken en een voorschot storten.

 

Check in en check out

Check in:

U kan inchecken van 15u00 tot 18u00.

Wenst u vroeger of later in te checken? Contacteer ons even om dit te vragen.

 

Check out:

Wij vragen om de kamer te verlaten tussen 8u00 en 11u00.

Na 12u00 en voor 14u00 vragen wij een supplement van €20.

Na 14u00 wordt steeds de volgende nacht aangerekend.

Dichtstbijzijnd openbaar vervoer?

Dichtstbijzijnde treinstation? De Panne

Dichtstbijzijnde tramhalte? Koksijde Bad

Dichtstbijzijnde bushalte? Koksijde A .Bliecklaan

Ontbijt

Het ontbijt is inbegrepen in de kamerprijs. Wij voorzien een royaal ontbijtbuffet van 8u00 tot 10u00.

Kan ik als niet hotelgast ontbijten in het hotel? Dat kan. U kan telefonisch reserveren of via het restaurant Mozart

Wifi ?

Er is gratis draadloos internet ter beschikking in het gehele complex.

Fietsenstalling?

Wij stellen een fietsenstalling ter beschikking voor onze klanten.

Aan de receptie kan u een badge bekomen voor de toegang.

Parking

Wij hebben een volledige pagina die u stap voor stap uitleg geeft over hoe de parking in elkaar zit. 

U kan deze pagina terug vinden HOTEL op de blauwe balk en daarna op PARKING klikken

Bankgegevens

Casino Hotel Koksijde

  • IBAN: BE 72 7380 2693 6316
  • BIC: KRED BE BB
  • BTW: BE426.026.077

Restaurant Mozart Koksijde

  • IBAN: BE 98 4748 1630 9193
  • BTW: BE424.124.976
Huisdieren

Huisdieren zijn toegelaten in het hotel mits een supplement van €10 per nacht per huisdier.

De huisdieren zijn ook toegelaten in het restaurant en ontbijtzaal.

Het is verboden uw huisdier alleen op de kamer te laten op momenten dat u het hotel verlaat.

Annulatievoorwaarden

Rechtstreekse reservatie

  • In geval van annulering minder dan 7 dagen voor aankomst wordt 50% van de verblijfskost aangerekend.
  • Deze voorwaarden gelden niet voor "non-refundable" reserveringen.
  • *" Non-refundable" reserveringen kunnen niet geannuleerd of gewijzigd worden. Er wordt ten allen tijde 100% van de verblijfskost in rekening gebracht.

Onrechtstreekse reservatie (Booking.com, Expedia, Hotel Specials,...)

  • Daar gelden de annulatievoorwaarden van de site zelf.
Voorschotten

Voorschotten kunnen betaald worden als u geen kredietkaart ter beschikking heeft. 

Het voorschot bedraagt 50% van de totale som en kan enkel maar betaald worden bij een rechtstreekse boeking of na contact opgenomen te hebben met het hotel zelf, zodat u van ons een specifieke mail ontvangt met aanvraag.

Elektrisch laden

Onze ondergrondse garages zijn voorzien van een basic stopcontact waar u uw elektrische wagen kan laden.

Het is niet mogelijk om de optie snel laden te gebruiken.

Voor meer informatie over onze tarieven van de garages kan u zeker eens op onze pagina parking klikken.

Casino Hotel acties en uitnodigingen

Wil jij op de hoogte blijven van onze acties en evenementen? Wees heus niet bang, we versturen maximaal 3x per jaar een informatiebericht.

Op elk ontvangen bericht kan men zich ook eenvoudig uitschrijven.